O seara cu SLASH
Phoenix Entertainment
Sala Palatului, Bucuresti
5 februarie 2013

100 - 360 lei

2013 a inceput cum nu se putea mai bine pentru iubitorii rockului clasic de la noi din tara.Sala Palatului a fost pret de cateva ore gazda unuia dintre cei mai mari guitaristi ai lumii, nimeni altul decat maestrul Slash, sau eminenta cenusie si ex-tovarasul de arme al domnului Axl Rose din perioada de glorie a Guns'N'Roses. Dupa destramarea din motive mai mult sau mai putin elocvente a pistolarilor, traiectoria trubadurului cu joben a fost destul de sinuoasa, episodul Slash's Snakepit venind ca o trauma post Guns, apoi colaborari cu alti mari muzicieni de profil, si in sfarsit episodul Velvet Revolver unde reintalnirea cu nenea Duff Mc Kagan parea ca va da roade. N-a prea fost sa fie, in ciuda unui prin album as spune foarte bun...
Spectacolul de la Sala Palatului, cu Slash venit in premiera pe meleagurile mioritice, a insemnat prezentarea noului material discografic "Apocaliptic Love" alaturi de mai tinerii sai "conspiratori" Myles Kennedy -voce, Todd Kerns-bass si Brent Fitz-tobe. Usor neinspirata alegerea celor de la Byron pentru a deschide un show de hard-heavy metal. O prezenta discreta in fata unor spectatori mai ocupati cu gasirea locurilor pe scaune prin sala... ce ciudat suna asta la un concert rock! Sper sa-i revad pe baieti cu alt prilej in care sa-si puna in evidenta cu adevarat esenta muzicii lor. Ce a urmat?... O demonstratie de virtuozitate si tehnica in manuirea unui obiect numit simplu guitara electrica, nenea Slash si camasa cea albastra cu patratele si fara maneci plus ochelarii de soare fumurii, fiind profesorul la catedra, iar in banci aproape 6000 de elevi de toate varstele entuziasti. Un recital cat o autobiografie ce a prins inca de la inceput.

SLASH @ Sala Palatului MAX©rockXpress.ro

Dupa un intro cu "Halo", de pe ultimul album, sala a reactionat firesc pe un prin "slagar" din epoca de aur, "Nightrain". Au urmat inlantuite piese mai noi in care suflul puternic, dinamic, de sange proaspat era domolit la timp de parfumul solourilor izvorate din imaginatia si maiestria unor degete concentrate atat pe griful cu 6 corzi cat si pe double six-ul de care ne era atata dor. Partea de relatii si comunicare cu publicul i-a revenit vocalului Myles, Slash preferand firesc as zice sa lase faptele in locul vorbelor...si ce avea sa urmeze: "Civil War" pe fundalul unei sali dezlantuite si o interpretare fara cusur, ce te facea sa efectuezi la cald o comparatie cu actualul Guns, sau mai bine zis Axl&friends. Basarul Kerns a avut felia lui preluand microfonul pe "Doctor Alibi" o piesa in forta in gen "american fuckin' heavy metal", apoi "Rocket Queen" cu al sau solo de guitara interminabil de puteai sa tragi si-o tigara, vocalul Myles punand in aplicare "problema" pe dupa boxe, ca sa nu mai amintesc de un "Not For Me" unde ritmurile blues erau completate la timp de cele rock'n'roll. "Sweet Child O Mine" a ridicat definitiv publicul sau cine mai statea tolanit pe scaune, urmata de "Shilter", piesa de capatai semnata Velvet Revolver.

O prezentare de gala ca la sfarsitul unei piese de teatru in trei acte, cu domnul Slash pe post de crainic, omitand ca un tanar incepator, sa-si aminteasca numele....si cum era firesc un bis memorabil cu Todd Kerns trecut la voce pe "Welcome To The Jungle",  cu Myles Kenedy revenit la microfon in.... "Paradise City", confetiile albastre aparute din inaltul salii fiind ca o incununare a celor aproape 120 de minute traite la intensitate maxima.  O seara de neuitat in care amfitrionul Slash, dar si mai tinerii The Conspirators au fost aplaudati minute in sir de un public numeros care a mai avut si momente de acalmie, dar care per total s-a comportat decent si a vibrat alaturi de cei de pe scena.
Felicitari organizatorilor, Phoenix Entertaiment, si la cat mai multe concerte, daca se poate in spatii cat mai apropiate de spiritul rock!

Vezi galeria foto: SLASH in Sala Palatului Bucuresti - 5 februarie 2013

Playlist: